Kampioenschap van beide HVV JO10

Hier een verslagje van onze beide JO10 teams.

Vandaag stonden er twee spannende wedstrijden op het programma.

Hvv-Hengelo JO10-1 moesten het vandaag opnemen tegen Quick’20 en HVV Hengelo JO10-2 tegen achilles’12.

Beide teams waren een beetje gespannen, ze voelden de druk een beetje.

Maar waarom, ja ze konden beiden Kampioen worden.

Ik kan hierin nu alleen maar praten voor JO10-2 omdat dit mijn team is.

De eerste twaalf en half minuut hebben ze lekker lopen te knallen, daar kwam dan ook de twee nul uit. Hoe blij en trots ze waren, waarschijnlijk dachten ze dat ze al Kampioen waren. Dat zag je op een gegeven moment ook aan de wedstrijd.

Ze gingen slordiger spelen waardoor er twee tegendoelpunten kwamen en er een gelijke stand uit kwam.

Dit zal toch niet waar zijn dacht ik, uiteraard hadden wij aan gelijke stand ook genoeg, maar liever stond ik een doelpunt voor dat zou saver zijn.

Bijde teams gingen gelijkwaardig op en waren aan elkaar gewaagd nu eindelijk een wedstrijd waar onze dame en boy’s voor moesten vechten, geen score van 20 – 2 of wat dan ook.

Mijn team won dan vandaag ook met 3 – 2 van Achilles’12 en zijn bijdeze fase 1 kampioen 2024 geworden.

Nu kunnen we ons voorbereiden op fase 2 waar ze nu weerstand kunnen verwachten en de doelpunten niet zomaar meer kado krijgen, maar er had voor moeten werken.

Maar wij als trainers Frensel en ik zijn trots op deze team wat zij de afgelopen fase hebben gepresteerd.

Ook onze keepster die deze fase ook veel de nul in de doel wist te behouden, één voor één zijn het toppers.

Fase twee word er dus hard gewerkt met de trainingen om ze klaar te stomen.

Namens mij en Frensel en de ouders willen wij dan ook JO10-2 feliciteren met hun kampioens wedstrijd.

Ook ouders weer bedankt voor jullie support afgelopen fase, en uiteraard gaan we gewoon weer door in fase twee.

Hans Van Erven bedankt voor jou kleine toespraak en het uitreiken vd schalen en de medailles.

Evert Pullens jij bedankt voor de mooie foto’s weer.

Henk Bakker en Monique Holsbeeke-Wennink jullie bedankt voor het regelen vd patatjes en de snacks.

JO10-1 hebben ook gewonnen met 14 – 3 en zijn bijdeze ook fase 1 Kampioen 2024.

Fase 1 kunnen we dus mooi afsluiten met een goed gevoel.

Nu op naar fase 2.

Ik wens iedereen voor nu een goed weekend toe en geniet er van.