HVV JO10-1

JO10-1 is 2 jaar terug begonnen als JO-8 en is sindsdien enorm gegroeid. In de tussentijd weet iedereen wat positiespel is en wie waar staat. Het is een hecht team die elkaar dingen gunnen dus een teamprestatie neerzetten. Hun wedstrijden zijn altijd spannend! Ik als trainer/coach vind het prachtig om te zien hoeveel ze zijn gegroeid en wat ze nu kunnen betreft voetballen.

Kampioenschap fase 1 is in de pocket. Op naar fase 2.

Over de spelertjes:

Osman (keeper): Osman is net een muur in het doel en is totaal niet bang voor de bal. Hij heeft zeer kritieke reddingen verricht meerdere malen.

Isra (links-back): Isra is de fundering van het team en heeft zoals Osman elke wedstrijd haar verdedigende taken zeer goed uitgevoerd.

Levy (rechtsback): Levy samen met isra heeft ook meerdere malen bewezen dat hij uitstekende rechtsback is.

Georgio (laatste man):Georgio is de pittbull van het team. Hij rent vaak om de bal te veroveren en is nergens bang voor.

Yessin(links-voor): Yessin samen met Dilas is altijd actie en doelpunten! Verdedigd ook mee als een team.

Dilas (rechts-voor): Dilas is onze messi van het team. Veel tiki taka voetbal en leuke trucjes. Alleen heeft hij vaak de neiging de laatste tijd om de paal of lat te raken. Samen met Yessin verdedigd hij ook als dit moet.

Mustafa (middenveld): Mustafa is nog maar sinds 1 fase bij ons maar heeft nu al laten zien dat hij zeer goed kan functioneren als middenvelder en een mooie schot heeft. Hij heeft dan ook mooie doelpunten gescoort afgelopen wedstrijden.

Zehra(middenveld): Zehra is ook sinds deze fase nieuw in het team. Haar standvastigheid en strijd om de bal te veroveren is prachtig om te zien. Wij weten zeker dat ze zal groeien de komende periode.