All Categories
Hengelo zet vol in op zaterdagvoetbal

Onze afdeling voetbalzaken is volop bezig met de invulling van komend seizoen en met name in de seniorenafdeling zal er voor onze voetbalclub veel veranderen. TC-lid Ozcan Abali, oud-speler en Gouden H-drager*, is bijna dagelijks bezig met de invulling van de nieuwe selectie. Rutger Wijkman komt volgend jaar voor de groep te staan. Een frisse wind waarmee HVV Hengelo weer hoge ogen hoopt te gooien in het amateurvoetbal. “Met veel enthousiasme en vertrouwen kijk ik uit naar het hoofdtrainerschap bij HVV Hengelo. Ik ben ervan overtuigd dat we samen een mooie tijd tegemoet gaan. De ambities van de club, de spelersgroep en mijzelf liggen erg dicht bij elkaar.” Aldus Rutger Wijkman.

HVV Hengelo 1 heeft een turbulente periode achter de rug. Onder leiding van clubman en interim trainer Peter Slotman wisten de blauwhemden zich op de laatste speelronde te handhaven in de 4e klasse. Dat betekent dat HVV Hengelo volgend jaar horizontaal oversteekt naar de 4e klasse zaterdag. Gezien er volgend jaar een vijfde klas komt op de zaterdag, was de overwinning van afgelopen zondag (3-0 tegen TVO) een hele belangrijke. Met groot enthousiasme en ambitieuze plannen stapt HVV Hengelo het nieuwe voetbalseizoen in. De club zet vol in op zaterdagvoetbal en dit brengt een golf van positieve veranderingen met zich mee. Het behoud van de huidige selectie, de komst van nieuw jong talent en de terugkeer van voormalige spelers zorgen voor een spannende toekomst. HVV Hengelo introduceert niet alleen een 1e, maar ook een 2e en 3e elftal voor de zaterdag, wat nieuwe mogelijkheden en uitdagingen biedt voor voetballers van alle niveaus.

De selectie van HVV Hengelo 1 blijft grotendeels intact

De selectie van HVV Hengelo 1 blijft grotendeels in tact, wat een solide basis legt voor het succes van de club. Het behoud van ervaren spelers zal een belangrijke rol spelen in de continuïteit en prestaties van het team.

Zaterdagvoetbal zorgt voor komst van nieuw jong talent

Een van de meest opwindende ontwikkelingen binnen de club is de komst van nieuw jong talent, aangetrokken door de focus op zaterdagvoetbal. Deze jonge spelers brengen frisse energie en dynamiek mee naar het veld, wat de toekomst van HVV Hengelo veelbelovend maakt.

Zaterdagvoetbal zorgt voor terugkerende HVV Hengelo spelers

Niet alleen nieuw talent stroomt toe, maar ook voormalige HVV Hengelo spelers keren terug naar de club. De aantrekkingskracht van zaterdagvoetbal blijkt sterk genoeg om oude bekenden weer aan te trekken, wat zorgt voor een mix van ervaring en jeugd in de selectie.

Hengelo gaat voor een zaterdag 1, 2 & 3e elftal

Met de introductie van een zaterdag 1, 2 en 3e elftal, breidt HVV Hengelo zijn mogelijkheden op het veld aanzienlijk uit. Het 3e elftal wordt weliswaar een vriendenteam, maar ook daar zitten nieuwe talenten in die wellicht op termijn kunnen doorgroeien naar hogere elftallen. Deze brede opzet biedt spelers van verschillende niveaus en ambities de kans om te voetballen en zich te ontwikkelen binnen de club.

Op zoek naar een 2e elftal trainer

Hoewel de plannen voor zaterdagvoetbal veelbelovend zijn, is HVV Hengelo nog op zoek naar een trainer voor het 2e elftal. Geïnteresseerden met een passie voor voetbal en het vermogen om talent te ontwikkelen, worden van harte uitgenodigd om zich aan te melden. Deze rol is essentieel voor het succes van het zaterdagprogramma en biedt een unieke kans om bij te dragen aan de groei van de club.

HVV Hengelo kijkt vol vertrouwen uit naar het komende seizoen en is klaar om van zaterdagvoetbal een groot succes te maken.

HVV Hengelo

Op de foto Rutger Wijkman samen met Hans van Erven.