diepenheim toernooi

Vandaag stond er een voetbaltoernooi op het programma in Diepenheim voor JO9-2 en JO9-1.

Vol frisse moed gingen we richting Diepenheim, sportpark de Koppel.

Al vrij snel konden we beginnen, eerst de warming up en dan inspelen, maar van dat inspelen kwam niet veel terecht, want JO9-2 moest al meteen aan de bak.

De eerste twee wedstrijden speelden we gelijk, de derde wedstrijd verloren we en de laatste wonnen we, dat bracht JO9-2 op een mooie derde plaats.

De wedstrijden van JO9-1 kon ik niet goed volgen omdat ik bij JO9-2 moest blijven, maar JO9-1 heeft een mooie vierde plaats behaald, ook daar zijn we heel tevreden mee.

Wel had ik een aandachtspuntje i.v.m. het ontbreken van pauzes. Er was geen enkele pauze ingepland waardoor de kids zonder onderbreking moesten blijven doorspelen en niet konden uitrusten. Hierdoor hadden ze op een gegeven moment geen energie meer om goed te kunnen presteren. Dit heb ik doorgegeven aan de organisatie, die blij was met de feedback.

Volgende week gaan we naar Richtersbleek Enschede voor een toernooi. Uit ervaring weet ik dat een toernooi daar altijd goed geregeld is. We hebben er met JO8-1 destijds aan meegedaan. We kijken uit naar volgende week om af te reizen naar Enschede.

Nu eerst het weekend en aankomende maandag en woensdag nog even intensief trainen.

Vriendelijke groet, Danny Bosscha.