toernooi jo9-1 en jo9-2

Vandaag stond er een voetbal toernooi voor JO9-2 en JO9-1 gepland in Enschede, Richtersbleek.

Half negen moesten we ons melden en de poules werden ingedeeld.

Tjonge tjonge… wat een regen kregen we op onze dak. JO9-1 moest in de eerste stortbui voetballen.

JO9-1 was ook nog eens hoog ingedeeld in de poule, waardoor ze helaas alle wedstrijden hebben verloren.

Daarentegen was JO9-2 lekker bezig. De eerste wedstrijd wonnen ze met 0-1 en de tweede verloren ze met 1-0, de derde wonnen ze met 1-0. Toen mochten ze strijden voor de tweede plaats. Het was spannend, maar helaas lukte dat niet. De tegenpartij was net een maatje te groot voor ons. Je merkt dan goed dat je tegen een ploeg moet spelen van een andere klasse. Maar toch mochten ze nog spelen voor de derde plaats. Beide teams waren aan elkaar gewaagd, maar onze jongens en meisjes van JO9-2 waren wat sterker en wonnen de wedstrijd met 2-0. Een mooie derde plaats. Onze keepster mocht dan ook de beker op komen halen. Onder gejuich van onze meegereisde supporters nam ze de bronzen beker in ontvangst. En uiteraard hoort daar een foto bij van de ouders, kinderen, coach en trainer.

Na onze één na laatste wedstrijd kwamen Luc en Jazz met een presentje namens alle spelertjes voor mij en Bart. Dit om ons te bedanken voor onze inzet voor de spelers in het afgelopen seizoen.

Uiteraard ben ik komend seizoen er ook weer bij en houd ik team JO9-2 wat dan JO10 wordt. Ik wil dan ook alle ouders bedanken en ook namens Bart. Bedankt voor het vertrouwen in ons en voor de gezelligheid van het afgelopen seizoen.

Volgend seizoen hoop ik ook dan weer jullie als supporters voor jullie kinderen te zien. Nu eerst zomerstop en genieten van de zomervakantie.

Fijne vakantie gewenst en tot in het nieuwe seizoen.